Trainingsweek 8
Op dinsdag stond er een interval op het programma met Warming-up -> 4x6min z4 + 3min herstel -> cooling-down. De training ansich verliep lekker en voelde goed. Ik heb ooit ergens gelezen dat de meeste langzame duurlopen te snel gaan en het snelle werk te langzaam. Om dat de voorkomen […]
Lees verder



