Hoe ging het in oktober?

Oktober is de maand waarin in mijn herstel op een andere manier voort ging zetten. Op 1 oktober had ik mijn eerste afspraak bij De Kinesist, een sportfysiotherapeut voor de serieuze sporter. Precies wat ik nodig heb! Bij de eerste sessie werd eigenlijk duidelijk de pees wel ontstoken is, maar […]

Lees verder