Een rustig herstelweekje
Deze week stond in het teken van herstel. Er mocht weer worden hardgelopen, maar enkel korte stukjes. 20 Minuten met een tempo 10 a 15 seconden trager dan het marathontempo was de planning. Dit ging niet helemaal als gepland. Warming-up en cooling-down doe ik normaal enkel alleen bij intervaltrainingen dus […]
Lees verder




