Een rustig herstelweekje

Deze week stond in het teken van herstel. Er mocht weer worden hardgelopen, maar enkel korte stukjes. 20 Minuten met een tempo 10 a 15 seconden trager dan het marathontempo was de planning. Dit ging niet helemaal als gepland. Warming-up en cooling-down doe ik normaal enkel alleen bij intervaltrainingen dus […]

Lees verder

Mijn herstel na de marathon

Hoe herstel je eigenlijk na zo’n marathon? Dat vroeg ik me eigenlijk al af voordat ik er aan begon, maar uiteraard nog meer nu ik herstellende ben. Op het internet staat hier veel over geschreven. Ikzelf probeer me zo veel mogelijk te houden aan het artikel van Runnersworld dat verscheen […]

Lees verder